Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Δήλωση του Τριαντάφυλλου Βλάχου σχετικά με το ψήφισμα του Δ.Σ Λευκάδας






Είναι γνωστό στην κοινωνία της Λευκάδας το ότι δεν έχω ποτέ δώσει το παραμικρό δικαίωμα στην ζωή μου ως άνθρωπος,  οικογενειάρχης,  πατέρας, επαγγελματίας και πολίτης βίαιης ή μη εντίμου συμπεριφοράς προς οιονδήποτε. Το αντίθετο μάλιστα, τήρησα πάντα στην ζωή μου απαρεκκλίτως τους κανόνες ήθους , ηθικής και ευγένειας .


 Επομένως θα ήθελα να παρακαλέσω όλους να μην εξάγουν πρόωρα συμπεράσματα σχετικά με το περιστατικό που συνέβη ανάμεσα σε εμένα και τον κ. Πεντεσπίτη.

Όσο δε για το ψήφισμα ορισμένων και όχι όλων των Δημοτικών Συμβούλων  έχω να πώ τα εξής :

Εγώ ο ίδιος ενημέρωσα εγγράφως το δημοτικό συμβούλιο σε περίπτωση  συνεδριάσεώς του να κληθώ και να ακουστεί και η δική μου άποψη αν τυχόν συζητούνταν  θέμα που με αφορά .  Αντ αυτού το δημοτικό συμβούλιο επέλεξε να μην με καλέσει, να μην ακούσει την άποψή μου και ορισμένοι δημοτικοί σύμβουλοι να εκδώσουν  ψήφισμα ερήμην μου ως είδος λαικού δικαστηρίου για περιστατικό που με αφορά άμεσα. Παρ όλο μάλιστα που αυτόπτες μάρτυρες του περιστατικού ήταν παρόντες κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου και προειδοποίησαν τους δημοτικούς συμβούλους ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάστηκαν δίχως την παρουσία μου. Το περιεχόμενο του ψηφίσματος αλλά και ο μονομερής τρόπος με τον οποίο αυτό λήφθηκε προσβάλλουν την προσωπικότητά μου και έχουν ως  συνέπεια τον διασυρμό μου .

Τριαντάφυλλος Βλάχος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου