Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Απάντηση Ξ. Βεργίνη για την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες για το πρόγραμμα Leader.

Απάντηση Ξ. Βεργίνη για την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες για το πρόγραμμα Leader.

 «Η απάντηση μου προς τους κυρίους είναι αυτή και κατηγορηματική: Η συνάντηση-συζήτηση επί του θέματος Leader έλαβε χώρα χθες στις 12:30 -13:30 στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κου Κορασίδη, με παρουσία του Νομικού Συμβούλου του Υπουργείου κου Ιωάννη Χαλκιά και εμένα, ενώ τηλεφωνική επικοινωνία είχε ο κος Κορασίδης με τον Ειδικό Γραμματέα Κοινοτικών Πόρων & Υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Αθανάσιο Θεοχαρόπουλο.  Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να σωθεί η επένδυση στην Λευκάδα, τα υπόλοιπα αφήνω στους συκοφάντες. Δεν οφείλω απάντηση σε κανέναν αν θα πρέπει ή όχι και από ποια θέση να ασχολούμαι για το συμφέρoν του τόπου μου άλλωστε έχω αρκετές θέσεις που μπορούν να το δικαιολογήσουν. Αλλά πάνω από όλα είμαι Λευκαδίτης και με ενδιαφέρουν οι Λευκαδίτες και ο τόπος μου. Είναι κρίμα αντί να χαίρονται γιατί θα σωθεί το πρόγραμμα με τον άλφα ή βήτα τρόπο αυτοί να στεναχώριουνται.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου