Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Ο Θ.Σολδάτος σχετικά με την παρέμβαση της κ. Σ. Ρεκατσίνα για το ΕΕΤΑ.

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ

Βουλευτής Ν. Λευκάδας –  ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
                                                                                                                                27/7/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Σχετικά με την  παρέμβαση της κ. Σ. Ρεκατσίνα  για το ΕΕΤΑ.

Δε θα επαναλάβω την  αναφορά μου,  στην όποια μου  παρέμβαση προς το κυβερνητικό επιτελείο  για το αυξημένο ΕΕΤΑ. Παρέμβαση  που στηρίζεται από σημαντικό  αριθμό βουλευτών, αφού το ζήτημα αφορά σε ολόκληρη την επικράτεια. Εφόσον υπάρξει αποτέλεσμα ασφαλώς και θα ενημερώσω.

Δε μπορώ όμως να αδιαφορήσω στο  άρθρο της κ. Ρεκατσίνα, σε ότι  με αφορά.


  •     Ο βουλευτής κ. Ρεκατσίνα, ποτέ δε λειτούργησε με τη λογική του «κατόπιν ενεργειών μου», όπως ειρωνικά αναφέρετε. Πίστευα ότι τουλάχιστον εσείς, δεδομένης της συνεργασίας μας κατά την πρώτη μου θητεία, δε συμμερίζεστε αυτή τη λογική για το άτομό μου.
  •     Η διόρθωση δεν είναι τόσο απλή όσο τη περιγράφει η αρθρογράφος. Νέα εκκαθάριση γίνεται όταν τα στοιχεία που έχουν αποσταλεί είναι ανακριβή. Όχι όμως στην περίπτωση που δεν υπάρχουν καταχωρημένα στοιχεία, είτε επειδή δεν απεστάλησαν στο πληροφοριακό σύστημα, είτε επειδή δεν υπάρχουν ακόμη αντικειμενικές αξίες, όπως στα περισσότερα χωριά.
  • Τότε ως τιμή ζώνης λαμβάνεται υπόψη, ο μέσος όρος των τιμών δημοτικής ενότητας, δήμου ή νομού, ανάλογα αν υπάρχουν ή αν έχουν καταχωρηθεί τιμές για την κάθε περίπτωση, (4152/ΦΕΚ Α 107/9-5-2013 παρ. Α7).
  •     Υποβάλλω τέλος τη θερμή παράκληση σε οποιονδήποτε μπορεί να καταστεί αρωγός, στο πως θα μπορώ στο μέλλον να πληροφορώ τους συμπολίτες μου για ζητήματα δημοσίου ενδιαφέροντος, χωρίς να προσυπογράφω.
  •  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου